AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VW / VW Vento 2.8 VR6 1995, start niet meer met sleutel

Terug naar onderwerpen

VW Vento 2.8 VR6 1995, start niet meer met sleutel
VW

  • VW Vento (1H2) 2.8 VR6
    @user_1191469 Oct 12, 2022
    Lid
    Goedendag,
    Ik heb een Vento VR6 2.8 uit 1995, ik reed laatst weg van huis, niks aan de hand en de auto start gewoon met de sleutel. Sleutel omdraaien en gewoon gaan zoals het hoort, iets later kom ik thuis en zet hem uit. Nog geen half uur later wil ik weggaan, ik steek de sleutel in het contact en er gebeurt helemaal niks. De lampjes in het dashboard gingen wel gewoon aan, ik hoor een licht zoemend geluid wat continu is (ook als ik de sleutel al de eerste slag omdraai). Ook komt er in het dashboard  op het kleine schermpje een rare soort foutcode te staan: ln 01  ik denk dat dat het is, ik weet ook niet zeker of het een ‘n’ is, het heeft wel die vorm. De ‘l’ kan ook een ‘1’ zijn.
    Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb nu een knop gemaakt direct van dikke plus naar startmotor en een knop(moet het contact aanstaan) en dan is het starten lopen en gaan. 
    Hulp wordt zeer gewaardeerd
    Uitleg aub beetje specifiek met locaties, wil alles weten en leren, maar ken de auto nog niet helemaal. Heb hem pas net. 
    Met vriendelijke groet 
    Thomas
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    12.10.22

    Recentste antwoord

    12.10.22

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    158

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon