AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VW / Trillen bij 120-140 km per uur

Terug naar onderwerpen

Trillen bij 120-140 km per uur
VW Golf V Variant (1K5)

  • @ibrahim30 Sep 23, 2020
    Lid

    Hallo alemaal. Ik besloot om een onderwerp te maken over autotrillingen bij een snelheid van 120-140 km / u.
    Ben al verdrietig en denk er na waar te beginnen
    Vahaf het beginnen.
    De auto wordt het meest gebruikt in de stad, soms zijn er ritten buiten de stad voor korte afstanden. Gemiddeld 100-140 km buiten de stad en er is echt nergens te versnellen, en dan naar een andere stad rijden, 1100 km heen en terug, de baan is goed, je kunt 120-130 op een cruise zetten en rustig rijden, maar het was er niet. Ik merkte trillingen op het stuur, een lichte trilling op de carrosserie tussen 120-140 km, en bij 140+ lijkt het af te nemen. Als u 100 km / u rijdt en op de vloer drukt, neemt de trilling toe bij 120-145.

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.09.20

    Recentste antwoord

    28.09.20

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    705

  • @hschipper Sep 24, 2020
    Lid

    als het lagers zouden zijn, dan zou er al bij 40+ km al een merkbaar geluid zijn
    het lijkt me dat er iets met schijven is
    mijn winterschijven zijn een beetje krom, ik moet rijden en ik voel bij 120+ km

    Antwoorden
  • @haileyyilmaz Sep 28, 2020
    Lid

    U moet volgende doen: Als er trillingen optreden in de modi, die u hierboven hebt beschreven, drukt u het koppelingspedaal in en laat u neutraal rijden na versnellen (liever met de snelheid waarmee de trilling optreedt). U zult dus proberen een combinatie van motor + versnellingsbak uit te sluiten. Als bij de ingedrukte koppeling de trilling weg is, check dan de versnellingsbak. Eventueel speling van de ingaande as, of de as van de 5e-6e versnelling.

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon