AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VW / 5HP19 automatische versnellingsbak stottert

Terug naar onderwerpen

5HP19 automatische versnellingsbak stottert
VW PASSAT (3B3)

  • @hiddemeyer Sep 23, 2020
    Lid

    Hallo allemaal. Ik heb een probleem met de 5hp19 bak. Hij stottert als de motor opgewarmt is bij het schakelen van de selector naar D en R. En bij het rijden bij het schakelen van 5e naar 4e versnelling. Er is geen stotteren als de auto net startte. Kan iemand me vertellen wat de reden zou kunnen zijn.

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.09.20

    Recentste antwoord

    02.10.20

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    359

  • @pippamaas Sep 24, 2020
    Lid

    Oliedruk bij de auto, die net gestart is, in het systeem is hoger omdat koude olie dikker is. Probeer de olie te verversen, maar waarschijnlijk moet deze binnenkort gerepareerd worden.

    Antwoorden
  • @luke60 Sep 28, 2020
    Lid

    Hallo! Er kunnen veel redenen zijn, van olie tot koppelingen en pakkettenю Neem contact op met een service die zich bezighoudt met automatische versnellingsbakken
     

    Antwoorden
  • @hiddemeyer Oct 02, 2020
    Lid

    Bedankt allemaal, ik heb al afgesproken met de service, ik hoop dat er alleen olie moet ververst worden.

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon