AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / RENAULT / Zekering stadsverlichting

Terug naar onderwerpen

Zekering stadsverlichting
RENAULT

  • TOYOTA Yaris Verso (_P2_) 1.3 (NCP20_, NCP22_)
    @user_2162681 Jan 18, 2024
    Lid
    Mijn controle lampje van stadslicht brand, maar lampjes branden niet. Alle zekeringen gecontroleerd, zijn alle goed, maar kan geen zekering vinden van stadslicht en heb geen instructie boekje.  Auto afgekeurd voor APK. Volgens monteur  moet bumper en Koplampen  worden verwijderd om lampjes te vernieuwen. Zelf had ik de lampjes binnen 5 min er uit. Nog lampjes met bajonet fitting. De fittings waren beschadigd, Nieuwe fittings voor insteek lampjes gekocht, maar er staat geen stroom op de kabel, dus branden niet. Dus zekering vervangen als ik weet waar die zit.
    Auto Renault Scenic van2008.
    Wie help mij !!!!!
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    18.01.24

    Recentste antwoord

    19.01.24

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    55

  • @Obsomed Jan 19, 2024
    Lid
    In de motorruimte achter de koplamp zit een blok dat verantwoordelijk is voor koplampen en dergelijke, deze moet je van onderaf optillen, er zitten veel connectoren en zekeringen, kijk daar, het komt voor dat er iets in dit blok kapot gaat, niet per se dat alleen de zekeringen die zich bij de connectoren bevinden, doorbranden.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon