AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / RENAULT / Distributie ketting vervagen megane 2010 .1.4

Terug naar onderwerpen

Distributie ketting vervagen megane 2010 .1.4
RENAULT MEGANE II Stationwagen (KM0/1_)

  • @Dennis Sep 02, 2020
    Lid
    Goedemorgen mensen 
    ik heb de ketting er al vanaf moet de nieuwe op mortieren hoe weet je dat je motor op tijd staat welke handleidingen moet ik volgen kan iemand mij daar aub mee helpen 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    02.09.20

    Recentste antwoord

    17.01.21

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    519

  • @Thopherch Sep 03, 2020
    Lid
    Ik heb ook zelf ketting op megane vervangen maar kan niet dat stap voor stap beschrijven,  herinner me niet alles precies. Maar ik heb op internet een stap voor stap handleiding gevonden en gedownload en deed alles volgens deze handleiding.
    Antwoorden
  • RENAULT SCÉNIC II (JM0/1_) 1.6 Hi-Flex
    @Peter58 Sep 06, 2020
    Lid
    Ik hoop dat  je het nodige geblokkeerd hebt. Je kan niet zomaar alles demonteren. Vraag na op het renaultforum of google is goed.  Alle merktekens moeten in lijn staan, Als dit fout gaat slaan dadelijk je kleppen krom.
    Antwoorden
  • @user_216588 Jan 17, 2021
    Lid
    Ook een manier, als je al slechtere ogen hebt en de merktekens niet ziet, of niet weet hoe deze geplaatst worden.
    Markeer op de poelies en op de oude te vervangen riem bepaalde ijkpunten, wel overeenstemmend met het oude riempje en de poelies. Blijf overal af, behalve van de riemspanner natuurlijk. Markeer de nieuwe riem overeenstemmend met de oude. Let indien nodig op de draairichting voor de riemen.  
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon