AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / NISSAN / mijn Nissan xtrail benzine valt regelmatig stil

Terug naar onderwerpen

mijn Nissan xtrail benzine valt regelmatig stil
NISSAN X-TRAIL (T30)

  • @user_1007654 Jun 11, 2022
    Lid
    Mijn Nissan xtrail benzine valt als ik een poosje gereden heb en moet stoppen of langzamer moet gaan rijden ineens bijna helemaal stil . Blijft met ongeveer 2á 300 toeren staan pruttelen maar komt niet meer vooruit, na lange tijd en of vaak herstarten doet hij het ineens weer en rijdt dan weer tot ik weer ergens moet stoppen of langzamer moet gaan rijden. Is al tig keer bij garage ( weliswaar in Gambia) geweest kundige Nederlandse monteur met uitlees apparatuur hij weet ook echt niet meer wat er aan kan zijn al diverse dingen geprobeerd sensors, brandstofpomp enz.  enz. geen resultaat.
    Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe te verhelpen?? Dit is geen rijden met het idee dat als je ergens moet stoppen dat hij stil valt. (meestal midden op een kruising)
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    11.06.22

    Recentste antwoord

    14.06.22

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    212

  • NISSAN | X-TRAIL (T31)
    @elidrissiwillem Jun 14, 2022
    Lid
    Ik had iets soortgelijks met mijn auto, ze konden het probleem ook niet vinden, maar het bleek dat de brandstofpomp soms werkte en soms niet, na vervanging door een nieuwe is er geen probleem meer.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon