AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / NISSAN / stabilosatorstang navarra d40

Terug naar onderwerpen

stabilosatorstang navarra d40
NISSAN NP300 Navara Pick-up (D40)

  • NISSAN NP300 Navara Pick-up (D40) 2.5 dCi
    @user_209975 Jan 10, 2021
    Lid
    Beste:
    hoe moet ik mijn stabilisator stang rechts en links vervangen?
    Bedankt voor om uw antwoorden.
    Gr. Bert
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    10.01.21

    Recentste antwoord

    22.01.21

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    359

  • @Anstely Jan 12, 2021
    Lid
    – Het voertuig wordt boven een speciale gat gereden, wordt op de handrem gezet. De wielen worden nog eztra geblokkeerd door schoenen of andere middelen.
    – De bevestigingsmoer wordt losgeschroefd. Als deze fase moeilijk is, is het aan te raden om eerst WD-40 te gebruiken. Bij het losschroeven van de moer is het noodzakelijk om de Nissan aandrijfas met een zeskant inbussleutel vast te zetten zodat deze tijdens dit proces niet draait.
    – Voor het demonteren van de ring en de moer heeft u een 27mm sleutel nodig. Maar daarvoor moet u het deel van Nissan, dat gerepareerd wordt, met een autokrik optillen.
    – Om bij de belangrijkste bevestigingen van de stang van Nissan navarra te komen, moet u de remklauw opzij verplaatsen. Om dit te doen, is het genoeg om de bovenste bevestigingsbout los te draaien en de onderste een beetje los te maken.
    – Na het demonteren van de bevestigingsbouten kunt u gemakkelijk de stang halen, dat moet worden vervangen.
    Antwoorden
  • NISSAN NP300 Navara Pick-up (D40) 2.5 dCi
    @user_209975 Jan 22, 2021
    Lid
    Bedankt voor uw heel begrijpelijk antwoord. 
    Verder heb ik nog een vraag, weet u eventueel waar ik een garage handboek voor reparaties voor mijn Nissan d40. kan vinden?
    Hopelijk ben ik niet te lastig.
    Verblijf met vriendelijke groet en de hoogachting
    Bert.
    Hongarije.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon