AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / NISSAN / Achterklep van Nissan Note gaat niet open

Terug naar onderwerpen

Achterklep van Nissan Note gaat niet open
NISSAN Note (E11, NE11)

  • @saar29 Sep 21, 2020
    Lid

    Nissan Note 2008, automaat, 71 duizend km kilometerstand, ‘s Morgens startte ik de auto en zette spullen in de kofferbak, na 30 minuten rijden naar het werk kon de kofferbak niet openen, ik moest de spullen door de achterbank halen, had iemand dat nog? wat kan ik doen?

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    21.09.20

    Recentste antwoord

    17.09.21

    Antwoorden

    5

    Weergaven

    2254

  • @bronderromy Sep 22, 2020
    Lid

     Ik heb ook een probleem met de kofferbak, deze ging vroeger heel gemakkelijk open (evenals de deuren), maar nadat een andere auto mijn auto achteraan botste, moet ik extra moeite doen om hem open te doen
     

    Antwoorden
  • @hkoster Sep 23, 2020
    Lid

    ik was onlangs de bedrading van de achterklep aan het repareren en de achterruitwisser werkte niet meer, de draad in de omhulsel brak, kijk even na, misschien hebt u hetzelfde probleem.

    Antwoorden
  • NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.8
    @user_345328 May 04, 2021
    Lid
    Ik heb het zelfde met mijn NISSAN Primera 92.000 km.  Wil vaak niet open (achterklep) op afstand met de startsleutel. Kan nergens een reserve slot vinden. Zoek voor mijn knipperlicht op het voorspatbord een plastickapje, dat ik verloren ben. 
    Is een lamp van Hella, UK. Moet een compleet licht bestellen bij de dealer voor 37,78 euro, maar een los kapje kost minder dan 2 euro. Wie weet een adres?
    Antwoorden
  • NISSAN PIXO (UA0) 1.0
    @user_526124 Aug 23, 2021
    Lid
    Heb ik ook gehad en opgelost.
    Rechts zit een kabelboom daar moet je het rubber vanaf halen en de witte bedrading eruit trekken.
    Daar zaten bij mij twee draden in die waren gebroken door het open en dicht doen van het kofferbak deksel.
    Ff drompkousje en solderen en het is opgelost. 
    Antwoorden
  • NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.8
    @user_345328 Sep 17, 2021
    Lid
    Via de kofferbak de achterklep handmatig openen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon