AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / AUDI / Kan Iemand helpen Met Stuurbekrachting.Draait Moelijk,Draait Slecht Het is Hard

Terug naar onderwerpen

Kan Iemand helpen Met Stuurbekrachting.Draait Moelijk,Draait Slecht Het is Hard
AUDI A4 Avant (8K5, B8)

  • @user_260567 Mar 03, 2021
    Lid
    Als iemand Weet Over Dit Auto Problem Voor Stuur Is Zwaarde Draaien ik Voel Dat geen Echt servo Bijna Geen Servo Auto Is Van 2010 Avant 2.0 100 kw 136 pk Als Iemand Weet Wat dat Kan Zijn. In begin waneer Ik De auto start Dat Gaat de direct ook Zwaarder Te draaien (Stuur). Maar wat heb ik Ook gevoelt Naar paar Kilomeeter ongevier Rijden In staad Iets Van 10 min Ongevier Als Ik Draai dan Stuur Dan Begin Iets dat ik Voel een Rare Geluid Ongevier Ergs Onder de auto Maar Ik weet Niet persies Van Waar komt. Kan Iemand Helpen Aub ( Ik heb Auto Gekocht Met 1 Jaar Garantie Maar Op Faktuur Staat Garantie 1 jaar op Motor wat denken Jullie Aub Help( Ps Mijn Nederlands Is Niet Zoo Goed Groeten Van Mike)
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    03.03.21

    Recentste antwoord

    03.03.21

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    266

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon