Terug naar onderwerpen

Kan niet starten
AUDI A6 Sedan (4B2, C5)

  • @colin56 Sep 23, 2020
    Lid

    Goededag allemaal, help me alsjeblieft! Audi A6 C5 2.5 TDI. Er kwam lucht in het brandstofsysteem, werd met reanimatie gepompt, de auto startte, en tankte er 35 liter bij. reed die avond, de auto werkte, startte, en was uit. Over het algemeen was ik heel erg blij na 2 weken stilte. Maar helaas zette ik de auto ‘s avonds,en ‘ s ochtends moest ik naar mijn werk, maar de auto startte niet meer – de starter draait en dat is het. Help me,kan iemand vertellen wat het zou kunnen zijn ??? Bedankt allemaal bij voorbaat !

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.09.20

    Recentste antwoord

    28.09.20

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    458

  • @yavuzpim Sep 24, 2020
    Lid

    Het is een grote gok.

    Als u geen ervaring mee hebt, neemt dan de auto naar de autoservice, zodat ze kunnen checken. ( of er lucht weer in het systeem is of niet, starter / plunjer, hogedrukinspuitpomp, distributie, enz.)

    Ik kan nog een gratis, maar niet erg goed advies geven – probeer de auto duwen te starten.

    Antwoorden
  • @ivanmartens Sep 28, 2020
    Lid

     Ik heb dat ook gehad: de dichtingen op de hogedruk brandstofpomp waren opgedroogd, de reparatieset heb vervangen en alles is in orde, maar dit moet bij een speciale autoservice uitgevoerd worden.

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon