AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / AUDI / Advies gevraagd voor rittenregistratie voor Audi A4 Avant

Terug naar onderwerpen

Advies gevraagd voor rittenregistratie voor Audi A4 Avant
AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD)

  • @Bartvdw Dec 20, 2023
    Lid
    Ik rij sinds kort ook zakelijk kilometers en krijg daarbij te maken met rittenregistratie voor het werk. Het moet namelijk
    aantoonbaar zijn dat ik niet meer dan 500 privé kilometers in het jaar
    rijdt. Daarnaast vind ik het ook handig om inzage te hebben in mijn
    eigen gereden zakelijke kilometers. Hoe houden jullie dit bij? Maken jullie hierbij ook gebruik van Audi Connect? In 2024 wil ik het graag voor elkaar hebben. Tips zijn dus welkom!
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    20.12.23

    Recentste antwoord

    29.12.23

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    81

  • @Romer84 Dec 21, 2023
    Lid
    Mijn vorige bedrijf installeerde een bij een service een GPS-tracker in een auto, en zij konden zelf de auto, rittengeschiedenis, snelheid en kilometerstand volgen. Maar ik weet niet meer van welke fabrikant deze tracker was.
    Antwoorden
  • @user_2107404 Dec 29, 2023
    Lid
    Kijk eens op: https://yeshugo.com/rittenregistratie-audi/

    Hierbij is geen GPS-tracker nodig. Je hoeft alleen je audi connect account te koppelen en de rest gaat vanzelf. Nederlands bedrijf, dus voldoet aan eisen van de Belastingdienst.   

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon