AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / AUDI / Problemen met Apple Carplay

Terug naar onderwerpen

Problemen met Apple Carplay
AUDI A3 Sportback (8YA)

  • @user_1696056 Jun 28, 2023
    Lid
    Beste mensen,
    Ik wil het volgende probleem voorleggen waar Audi en Apple niets mee kunnen.
    Ben in het bezit van een Audi A3 van 2022, in deze auto zit het systeem MMI van Audi, verder heb ik de mogelijk om een draadloze verbinding te maken met Apple Carplay, dit alles gaat nog goed.
    Op het moment dat ik weg ga met de auto en druk op de startknop dan start het gehele systeem op, de radio begint dan te spelen, een aantal seconde later schakelt Apple Carplay in waardoor de radio verbinding wegvalt, moet dan via het Audi systeem weer de radio zender aanzetten, dan via de homeknop weer naar het begin scherm, dan kan ik Apple Carplay weer aanzetten, deze handelingen moet ik elke keer uitvoeren als ik de auto in stap.
    Heeft iemand daar een oplossing voor en zijn er meerdere die dit probleem ervaren met Audi.
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    28.06.23

    Recentste antwoord

    13.10.23

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    166

  • AUDI A3 Sportback (8YA) 30 TFSI
    @user_1925289 Oct 11, 2023
    Lid
    Bij mij werkt het hele MMI systeem niet als ik het contact inschakel.
    Als ik dan de radio aandoen met de knop op de middenconsole, dan gaat de MMI aan.
    Eind Oktober gaat die naar de Audi voor en software update.
    Antwoorden
  • @Stime1967 Oct 13, 2023
    Lid
    Hallo, het probleem zit in de software, op dit moment is er geen oplossing, maar ze beloven dat ze het zullen oplossen met systeemupdates, het enige wat we kunnen doen is wachten
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon