AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VOLVO / Volvo C70 II Cabrio (542) bj. 2011, ECC? unit stuurt relais voor Airco niet aan.

Terug naar onderwerpen

Volvo C70 II Cabrio (542) bj. 2011, ECC? unit stuurt relais voor Airco niet aan.
VOLVO C70 II Cabrio (542)

  • @user_499832 Aug 07, 2021
    Lid
    Hallo, 
    Van mijn Volvo C70 2.5 T5 Tourer, schakelt de airco niet in. Het lampje op het bedieningspaneel gaat groen branden als ik de airco inschakel. De airco zelf is in orde want als het relais contact met de hand wordt gesimuleerd dan schakelt de airco in en geeft hij koude lucht. Met andere woorden, het signaal uit de ECC-/Stuurunit? komt niet. Het relais is getest en Ok.
    Mijn vragen zijn: 
    1) Kan het zijn dat de interieur temp. voeler stuk is waardoor de ECC unit? de airco niet aangestuurd? De buitentemp. voeler functioneert want de buitentemp wordt correct aangegeven in de display. Dus uitschakelen op basis van een lage buitentemperatuur (lager dan 4 graden Celsius) kan het mijn inziens niet zijn.
    2) Zit er een stekker verbinding tussen het relais en de ECC/Stuurunit?
    3) Waar kan ik de bovenomschreven interieur temp. voeler en stekkerverbinding vinden?
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    07.08.21

    Recentste antwoord

    10.08.21

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    273

  • VW 1500,1600 (31) 1.5
    @Anne Smits Aug 10, 2021
    AUTODOC-expert
    Er moet een diagnose van de auto uitgevoerd worden. Dit kan een fout weergegeven en daarna zal het duidelijk zijn waaraan er gewerkt moet worden. Op dit moment kunnen er veel oorzaken van storingen zijn. En helaas kunnen we niets specifieks voorstellen, behalve een computer diagnose.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon