AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / VOLVO / Wie heeft er problemen met de Volvo XC90 T8 2020?

Terug naar onderwerpen

Wie heeft er problemen met de Volvo XC90 T8 2020?
VOLVO XC90 II (256)

  • @ublom May 11, 2021
    Lid
    Met mijn Volvo xc90 t8 heb ik niets dan problemen. In de 12 maanden dat ik hem heb, heeft-ie al twee keer niet willen starten. De bekleding van de bestuurderszetels is vervangen omdat het leer versleten was. Ook het hoesje van de sleutel was al gauw versleten. Aan de achterkant piept de wagen.
    Ik ga hem volgende week terugbrengen voor een software-update. Graag uw mening en ervaringen. 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    11.05.21

    Recentste antwoord

    10.02.24

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    1285

  • @demikamp May 14, 2021
    Lid
    Mijn nieuwe XC90 T8 heb ik nu een aantal maanden en het valt me op dat het leder van de bestuurdersstoel al enige slijtage vertoont. Het zou een designfout kunnen zijn. De zitting aan de instapkant is nogal scherp en staat bij elke in- en uitstap onder druk. 
    Ook was de navigatie laatst het noorden kwijt: een software-probleem. Een update heeft dat verholpen. Verder heb nog geen klachten. 
    Antwoorden
  • @user_2231750 Feb 10, 2024
    Lid
    Ik heb mijn nieuwe XC90 Recharge twee weken, gisteren helemaal leeg ondanks dat hij aan de stekker hing…niet te starten, ANWB erbij, met backup batterij gestart, toe bleek de ‘rij accu’ wel volledig opgeladen, volgende de dealer een software issue..
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon