AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / FORD / Ford ka veiligheidsgordel vervangen

Terug naar onderwerpen

Ford ka veiligheidsgordel vervangen
FORD KA (RU8)

  • @user_2237385 Feb 12, 2024
    Lid

    Ik hoop dat ik op de juiste plek ben om mijn vraag te stellen.
    Ik heb een Ford KA uit 2011. De veiligheidsriem zit vast en volgens een werknemer van de Ford garage is het mechanisme kapot en moet dit vervangen worden. Zonet belde de garage me op om te zeggen dat ze een nieuwe veiligheidsgorde kunnen bestellen, maar dat zit zo’n 400 euro kost. Nu lijkt me dit nogal een hoog bedrag voor een gordel. Over een kleine drie weken breng ik hem langs voor de APK-keuring en zullen ze kijken wat er allemaal nog meer met de auto aan de hand is. Nu ben ik bang dat als ik de auto weer nodig heb dat ze alsnog de gordel moeten bestellen en ik 400 euro + arbeidskosten kwijt zal zijn hier aan (en geen andere keuzs heb). Vandaar dat ik een manier zoek om voor die tijd dat ik de auto wegbreng voor de AP-keuring ergens anders de autogordeel te laten vervangen / reviseren voor een veel lagere preis. Heeft iemand een advies waar ik terecht kan om dit na te vragen?

    Alvast bedankt!

    Jasper

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    12.02.24

    Recentste antwoord

    12.02.24

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    70

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon