AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / FORD / Ford focus C-max (2004 DM2 1560cc)

Terug naar onderwerpen

Ford focus C-max (2004 DM2 1560cc)
FORD Focus C-Max (DM2)

  • VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8
    @user_57149 Mar 25, 2024
    Lid
    beste,
    onlangs bestelde ik een snelheidssensor voor mijn ford focus C-Max van 2004 met VIN nummer WFOMXXGCDM4R164xx
    Ik vind geen filmpjes terug om deze te vervangen. Iemand een idee waar deze sensor zit en hoe deze te vervangen?
    mvg
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    25.03.24

    Recentste antwoord

    04.04.24

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    55

  • @Entoo1971 Mar 28, 2024
    Lid
    als ik me dat goed herinner zit de snelheidssensor aan de achterkant van de versnellingsbak aan de linkerkant, probeer daar eens te kijken.
    Antwoorden
  • VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8
    @user_57149 Apr 02, 2024
    Lid
    beste, 
    alvast bedankt. Ik vind de sensor niet terug. de auto is links gestuurd (europees) . de sensor zit volgens u dan aan de bestuurderszijde en aan de achterkant (tussen motor en bestuurderspositie)
    Heb je daar een afbeelding of foto van? Mogelijk vanuit een werkplaatshandboek? Is het mogelijk om een video of animatie van de vervanging te maken? 
    alvast bedankt
    Antwoorden
    • @Entoo1971 @user_57149 Apr 04, 2024
      Lid
      Ik kan geen foto sturen, voeg hier een foto toe van de versnellingsbak van uw auto van alle kanten, ik zal proberen erop te wijzen. Probeer ook te kijken waar de uitgang op de versnellingsbak naar aandrijving zich bevindt, en deze sensor bevindt zich mogelijk erboven.
      Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon