Advies gevraagd voor rittenregistratie voor Audi A4 Avant AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD)
@Romer8421.12.2023 13:11LidMijn vorige bedrijf installeerde een bij een service een GPS-tracker in een auto, en zij konden zelf de auto, rittengeschiedenis, snelheid en kilometerstand volgen. Maar ik weet niet meer van welke fabrikant deze tracker was.- @user_210740429.12.2023 15:56LidKijk eens op: https://yeshugo.com/rittenregistratie-audi/
Hierbij is geen GPS-tracker nodig. Je hoeft alleen je audi connect account te koppelen en de rest gaat vanzelf. Nederlands bedrijf, dus voldoet aan eisen van de Belastingdienst. - AUDI A6 Avant (C8, 4A5) 45 TFSI Mild Hybrid quattro@user_339667626.02.2025 22:48LidIk gebruik de driversnote ben super tevreden. Locatievoorzieningen aanzetten je kan eventueel ook een tracer bij halen daarna registreert die alles zelf. Geen omkijken meer naar

aantoonbaar zijn dat ik niet meer dan 500 privé kilometers in het jaar
rijdt. Daarnaast vind ik het ook handig om inzage te hebben in mijn
eigen gereden zakelijke kilometers. Hoe houden jullie dit bij? Maken jullie hierbij ook gebruik van Audi Connect? In 2024 wil ik het graag voor elkaar hebben. Tips zijn dus welkom!