Terug naar onderwerpen

Advies gevraagd voor rittenregistratie voor Audi A4 Avant AUDI A4 B9 Avant (8W5, 8WD)

@Bartvdw
20.12.2023 13:25
Lid
Ik rij sinds kort ook zakelijk kilometers en krijg daarbij te maken met rittenregistratie voor het werk. Het moet namelijk

aantoonbaar zijn dat ik niet meer dan 500 privé kilometers in het jaar

rijdt. Daarnaast vind ik het ook handig om inzage te hebben in mijn

eigen gereden zakelijke kilometers. Hoe houden jullie dit bij? Maken jullie hierbij ook gebruik van Audi Connect? In 2024 wil ik het graag voor elkaar hebben. Tips zijn dus welkom!

Aangemaakt op

20.12.23

Recentste antwoord

26.02.25

Antwoorden

3

Weergaven

228

• @Romer84
    21.12.2023 13:11
    Lid
    Mijn vorige bedrijf installeerde een bij een service een GPS-tracker in een auto, en zij konden zelf de auto, rittengeschiedenis, snelheid en kilometerstand volgen. Maar ik weet niet meer van welke fabrikant deze tracker was.
  • @user_2107404
    29.12.2023 15:56
    Lid
    Kijk eens op: https://yeshugo.com/rittenregistratie-audi/

Hierbij is geen GPS-tracker nodig. Je hoeft alleen je audi connect account te koppelen en de rest gaat vanzelf. Nederlands bedrijf, dus voldoet aan eisen van de Belastingdienst.   
  • AUDI A6 Avant (C8, 4A5) 45 TFSI Mild Hybrid quattro
    @user_3396676
    26.02.2025 22:48
    Lid
    Ik gebruik de driversnote ben super tevreden. Locatievoorzieningen aanzetten je kan eventueel ook een tracer bij halen daarna registreert die alles zelf. Geen omkijken meer naar
Autodoc CLUB App icon
Is het al tijd om onderdelen te vervangen? In onze app vind je nog betere aanbiedingen.
Scannen de QR-code AUTODOC CLUB-app
SCAN MIJ