AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / MERCEDES-BENZ / Welke problemen kan ik tegenkomen bij het kopen van een Mercedes c350e?

Terug naar onderwerpen

Welke problemen kan ik tegenkomen bij het kopen van een Mercedes c350e?
MERCEDES-BENZ C-Klasse Sedan (W205)

  • @spiegelmakerspa May 05, 2021
    Lid
    Voordat ik een Mercedes C350e sedan uit 2017 ga importeren, heb ik wat vragen:  
    1. Waarom wordt hij niet meer in Nederland verkocht?
    2. Ik las veel over kinderziektes van de Mercedes c350e: problemen zoals schakelen op lage snelheid & laag toerental, ook over problemen bij remmen op lage snelheid. Wie kan ervaringen delen? 
    3. Hij schijnt vooral veel achterbanden te verbruiken. Hoe lang gaat een set mee? 
    4. Voordat ik een hoop geld ga uitgeven: heeft iemand nog waardevolle informatie of waarschuwingen? Alvast bedankt. 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    05.05.21

    Recentste antwoord

    10.05.21

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    1739

  • @schipperarthur May 07, 2021
    Lid
    Wegens het wegvallen van het fiscaal voordeel zou de C350E veel te duur worden. Daarom werd hij van de prijslijst verwijderd. Een hint: Mercedes-Benz investeert niet meer in hybride en gaat volledig voor elektrisch.
    Antwoorden
  • @hramos May 10, 2021
    Lid
    Ik rij met een geleaste hybride wagen van de zaak. Ik zou er nooit een privé nemen. Hij kost meer in het onderhoud, je hebt een grotere kans op problemen. Die bandenslijtage komt door het hogere gewicht van een hybride auto. De kofferbak is kleiner, de luchtvering gevoeliger. Dus importeren zou ik al helemaal niet aan beginnen. 
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon