AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / PEUGEOT / Storingen en loopt op 2 poten

Terug naar onderwerpen

Storingen en loopt op 2 poten
PEUGEOT 807 (E)

  • PEUGEOT 807 (E) 2.0
    @user_2006886 Dec 11, 2023
    Lid
    Mijn Peugeot loopt op 2 poten en geeft de volgende fout codes:

    P0352
    P1631
    P1152
    P1160
    P1161
    Mijn garage dacht dat het door een defecte Bobine kwam en dat na het vervangen van de Bobine de andere foutcodes opgelost waren maar na het vervangen van de Bobine bleef hij op 2 poten lopen en kwamen deze codes weer terug. 
    Nu denkt hij dat de ECU defect is. Mijn gevoel zegt dat er iets anders mis is. Nu zag ik enige tijd geleden iets over een defecte relais voorbij komen. Dit was dacht ik in een peugeot 307. Deze scheen in verbinding met de ECU te staan en een deel van de ECU van stroom te voorzien. 
    Heeft de 807 ook zo een relais en zou dat het probleem (bovenstaande codes) kunnen veroorzaken?
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    11.12.23

    Recentste antwoord

    13.12.23

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    68

  • @Sols1994 Dec 13, 2023
    Lid
    hallo, hoogstwaarschijnlijk zijn er 2 varianten voor de oorzaak van het probleem: de motorregeleenheid is defect of de relaiseenheid is defect
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon