Terug naar onderwerpen

inlezen trekhaak?
PEUGEOT

  • PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V
    @genieters Aug 27, 2022
    Lid
    ik heb een  trekhaak laten monteren onder onze 1007 echter na 1 minuut stopt bv het knipperlicht er mee nu hebben ze verteld dan moet ik de trekhaak toevoegen aan de auto via inleer procedure bij de Peugeot garage.  
    klopt dit of kun je dit zelf 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    27.08.22

    Recentste antwoord

    05.01.23

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    288

  • PEUGEOT 1007 (KM_) 1.6 16V
    @genieters Jan 02, 2023
    Lid
    beste mensen ik had dit al eerder gemeld maar ik zie het nergens terug dus bij deze nogmaals. mijn trekhaakproblemen zijn opgelost door ECS breda deze mensen hebben de juiste kabelset gemonteerd en nu werkt alles naar behoren.
    echter nu heb ik 2 andere uitdagingen nl:
    1 hoe stel ik mijn klok in op wintertijd? in boekje staat 3 knoppen maar die zie ik nergens.
    2 mijn achteruitrijdetector links geeft storing (ben er tegenaan gevallen) nu geeft deze storing kan ik deze sensor los bestellen en vervangen?
    Antwoorden
  • @Doese1972 Jan 05, 2023
    Lid
    Hallo! 
    Ik wilde u eerder aanraden om contact op te nemen met de autoservice voor de juiste montage en aansluiting van de trekhaak, maar iets is niet gelukt.
    Ik ben ook geïnteresseerd in de informatie over de klok!  De sensor – u kunt hem zonder problemen kopen en zelf vervangen, ik heb hem meer dan eens op mijn auto vervangen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon