AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / SKODA / Schematische tekening Ruitensproeiersysteem.

Terug naar onderwerpen

Schematische tekening Ruitensproeiersysteem.
SKODA YETI (5L)

  • @user_1026018 Jun 23, 2022
    Lid
    Het voorraam van de auto (Skoda Yeti 1.2. 77 kW 20120) krijgt geen ruitenwaswater meer en ik hoor ook geen pompwerking.
    Bij het achterraam en bij de koplampen werkt het sproeisysteem wel. Dit kan duiden op de aanwezigheid van meerdere pompmotortjes.
    Voordat ik de wielkast ga demonteren om bij het  het ruitensproeierreservoir te komen, wil ik eerst weten of het systeem meerdere pompmotortjes bezit.  Zo nee denk ik aan een verstopping in de leidingen naar de motorkap (voorraam).
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.06.22

    Recentste antwoord

    24.06.22

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    186

  • @grinwisplaatstu Jun 24, 2022
    Lid
    Mijn auto heeft 2 pompen, en ik weet niet welke waarvoor verantwoordelijk is. Probeer om te beginnen de ruitensproeierleiding terug in de tank te blazen en de ruitensproeiers schoon te maken, en pas daarna bij de motoren proberen te komen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon