AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / OPEL / Review van de eigenaar over de auto

Terug naar onderwerpen

Review van de eigenaar over de auto
OPEL Vectra C Sedan (Z02)

  • @npieters Sep 23, 2020
    Lid

    Kan iemand me helpen bij het kiezen van een auto: Opel Vectra C of Opel Astra H? Beide vind ik leuk. Ik wil een stationwagen. De Vectra heeft motoren van 1.8 tot 2.2. En in Astra van 1.6 tot 2.0. Ik heb niet zo veel geld, dus de auto’s zijn van 2005. Ik heb deze auto’s niet gereden, zelfs niet binnen gezeten. Ik vermoed dat jullie al veel auto’s hebben geprobeerd, welke zouden jullie nu nemen?

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    23.09.20

    Recentste antwoord

    02.10.20

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    573

  • @kirpensteinmich Sep 24, 2020
    Lid

    Ik ben persoonlijk voor Vectra C. Stationwagen C is veel groter dan stationwagen H. Buiten en binnen is de C mooier. De C van 2004 – 2007 was toch een leider van Opel in 2004-2007. De C is minder op de wegen, dus mensen letten er meer op. In 2012 stond ik voor dezelfde keuze, maar ik had niet genoeg geld voor C en moest H kopen.
     

    Antwoorden
  • @ebierstraten Sep 28, 2020
    Lid

    Ik vind Vectra C ook beter. En in Astra is het verbruik minder … En ja, er is geen armleuning in Astra …
     

    Antwoorden
  • @Witheored Oct 02, 2020
    Lid

    Het verbruik bij de astra zal niet veel minder zijn, maar er zit toch een verschil in de klassen van de auto’s.

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon