AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / MERCEDES-BENZ / mercedes c klasse problemen A205

Terug naar onderwerpen

mercedes c klasse problemen A205
MERCEDES-BENZ C-Klasse Cabrio (A205)

  • MERCEDES-BENZ | C-Klasse Cabrio (A205)
    @sethjanszmuskus May 11, 2021
    Lid
    Niet zo lang geleden heb ik een Mercedes A205 gekocht. Afgaand op de verhalen die ik erover hoorde, zou dit een prima auto zijn. 
    Nu ben ik inmiddels vaste klant bij de garage: defecte sensoren, rare geluiden, geknak van de remmen, vibraties en deurvergrendeling die het niet doet. Ik vraag me af of Mercedes C-Klasse categoriek met problemen te maken heeft
    Heb ik nou gewoon pech of moet ik een andere auto kopen? Graag hoor ik jullie ervaringen. 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    11.05.21

    Recentste antwoord

    13.05.21

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    356

  • @liam12 May 13, 2021
    Lid
    Goedemorgen 
    Ik rijd al 20 jaar Mercedes, en heb niet veel problemen gehad. Je kunt pech met elk merk hebben. Ik heb ook andere merken gereden en dan hoorde ik altijd: “Met mijn merk-zus heb ik wekelijks wat”, of: “ik heb altijd dat gekke geluid in mijn merk-zo”. Op forums staan dezelfde problemen bij alle merken. Met mijn Mercedes sta ik ook wel eens vanwege een brandend controlelampje bij de garage. Met een ander merk ook. 
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon