AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / DACIA / Krik ( of alternatief) voor de Dacia Sandero Stepway III (bj 2022)

Terug naar onderwerpen

Krik ( of alternatief) voor de Dacia Sandero Stepway III (bj 2022)
DACIA Sandero III (BJI)

  • @user_2014745 Nov 19, 2023
    Lid
    Goedendag iedereen,
    De Sandero Stepway III uit 2022 die ik heb is een LPG/benzine variant met een LPG tank waar normaal de reservewiel in ligt. Met de auto is er een compressor geleverd zonder krik.
    Nu zou ik graag een krik willen hebben voor mijn halfjaarlijkse winter/zomerwiel wissel en graag heb ik er 1tje die bij de auto past. Sandero’s met een reservewiel heeft de krik linksachterin de kofferbak geplaatst (een eigen houder/plek) zie: https://youtu.be/4Efm8Gd9fy8?si=npuTIqDaLZo36S8y&t=51
    Op onderdelenlijn heb ik geen Sandero III krikken gevonden. Wel eens af en toe een Sandero I en Sandero II.
    Mijn vraag, heeft iemand ervaring of een krik van een ander model van Dacia (bijv Duster) in de houder van de Sandero III past? Of een krik van een ander merk auto waar die in past (heb wel eens krikken gezien met 2 autofabrikantmerken op gezien).
    Bij voorbaat dank!
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    19.11.23

    Recentste antwoord

    21.11.23

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    116

  • @Smake83 Nov 21, 2023
    Lid
    Toen ik mijn auto kocht, was er ook geen krik, ik heb het probleem opgelost door een universele krik te kopen met een reservelaadvermogen en ik ben overal blij mee, het heeft me meerdere keren geholpen en ik heb kunnen helpen mensen door het te lenen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon