AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / SKODA / koplamp of xenon vervangen van superB 3 2017

Terug naar onderwerpen

koplamp of xenon vervangen van superB 3 2017
SKODA SUPERB (3V3)

  • SKODA SUPERB (3V3) 1.6 TDI
    @user_1332051 Jan 08, 2023
    Lid
    Ik moet mijn xenon lampen vervangen maar heb weinig zin om hem op bokken te zetten en de binnen wielkuipen eruit te halen er moet toch een snellere manier zijn en zolang de koplampen er inzitten kan ik er niet bij heeft iemand een oplossing, en hoeveel werk is het om de koplampen eruit te halen.
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    08.01.23

    Recentste antwoord

    12.01.23

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    257

  • @Yousbabtle Jan 12, 2023
    Lid
    Op mijn SKODA SUPERB heb ik de lamp aan de linkerkant vervangen door een nieuwe, daar is niet veel ruimte, maar voorzichtig door te draaien en te zoeken waar hij heen kan, heb ik hem toch via de gleuf in de motorruimte verwijderd zonder  de koplamp of spatbordvoering te verwijderen . het kan allemaal, maar niet zo snel en handig als we zouden willen. U moet onthouden hoe u de oude lamp moet draaien om de nieuwe niet te beschadigen, en draai en plaats deze op dezelfde manier in de koplamp. De gemakkelijkste manier is om naar de service te gaan en dat ze deze zouden vervangen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon