Knipperlicht links gaat branden tijdens remmen MAZDA CX-5 II (KF) (11.2016 - ...)
- H. d.18.11.2024 20:27Lid"Is dit normaal"
Nee, natuurlijk niet.
"of is er misschien iets misgegaan bij het monteren van de trekhaak?"
Dat zou zomaar kunnen. Welicht de steker voor de aanhanger verkeerd of niet goed aangesloten? - @user_309666018.11.2024 20:46LidEven voor de duidelijkheid, de aanhanger heeft er nog niet achter gehangen, hij doet het dus zonder dat de stekker van de aanhanger aangesloten is. Maar goed het is dus geen een of andere optie, dan ga ik het verder zoeken in de aansluiting voor de stekker. Dank iig voor je bericht !
BMW 1 (E87) 116 i@Anne Smits21.11.2024 13:57AUTODOC-expertGoedemiddag!
Je moet het aansluitschema en alle aansluitingen controleren omdat het beschrevene niet normaal is en kortsluiting en doorgebrande zekeringen kan veroorzaken.

Beste mensen, sinds kort ben ik eigenaar van een cx5 uit 2018 2.0l awd automaat. Werkelijk een heerlijke auto met alles erop en eraan. Nu valt het me op dat als ik rem mijn linker knipperlicht blijft branden, aan gaat, niet knipperen maar continu brand, zowel voor als achter. Zodra ik mijn rem weer los laat gaat deze ook weer direct uit. Is dit normaal en is dit één of andere optie of is er misschien iets misgegaan bij het monteren van de trekhaak? Zit een originele kabelboom in.
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Mvg,
Eric