AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / KIA / Kia Sportage 2.0 CVVT Comfort uit 2008 op het oog, hulp gezocht!

Terug naar onderwerpen

Kia Sportage 2.0 CVVT Comfort uit 2008 op het oog, hulp gezocht!
KIA

  • @user_1761382 Jul 25, 2023
    Lid
    Hallo allemaal,
    Omdat ik ontzettend graag tips en advies wil drop ik graag het volgende hier op het forum:
    Wij hebben een Kia Sportage 2.0 CVVT Comfort uit 2008 op het oog, km stand 199.000. De auto wordt met 12 mnd BOVAG garantie verkocht en volgens het bedrijf hebben ze zelf de distributieriem, koppeling, remblokken en schijven vervangen en een grote onderhoudsbeurt aan de auto gegeven. Kortom: het lijkt allemaal goed voor elkaar wat dat betreft. 

    Nu is het voor ons voor het eerst dat we een Kia aanschaffen, zijn er zaken waar wij op moeten letten bij deze SUV? Denk aan mogelijke gebreken die bekend zijn bij dit bouwjaar, onderhoud wat nog komen gaat met bepaalde km stand oid? Ik zou graag wat meer willen weten over de verwachtingen qua kosten maar uiteraard ook of we uberhaupt ons geld moeten besteden aan deze auto? 

    Alvast bedankt!
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    25.07.23

    Recentste antwoord

    25.07.23

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    141

  • @Madinem Jul 25, 2023
    Lid
    Ik ben erg blij met deze auto. We hebben 5 jaar samen doorgebracht en het was moeilijk voor mij om afscheid te nemen. Dit is de eerste auto die ik al zo lang heb gehad. Betrouwbaar, nooit teleurgesteld. Nooit reparaties gehad (alleen maar kleide beurt). De interieur ruimte is comfortabel, alles is handig. Bedieningsapparaten (alle knoppen) zijn handig, begrijpelijk, handig, soepel werking. Goede overzicht. Onderhoud is niet duur. De auto werd elke dag gebruikt, in alle weersomstandigheden. Ik vond het leuk hoe de auto start bij koud weer, op voorwaarde van dagelijks gebruik. De auto is het geld waard, eenvoudig en handig. Geweldige auto.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon