AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / KIA / Plaats interieurfilter

Terug naar onderwerpen

Plaats interieurfilter
KIA Soul III (SK3)

  • KIA Soul III (SK3) E-SOUL
    @user_1213182 Nov 02, 2022
    Lid
    Wie kan mij vertellen waar ik het interieurfilter van een Kia E-Soul kan vinden?
    vast mijn hartelijke dank
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    02.11.22

    Recentste antwoord

    04.11.22

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    197

  • KIA
    @werdesvajen Nov 03, 2022
    Lid
    in mijn auto is het achter het handschoenenkastje gemonteerd, om erbij te komen moet je het handschoenenkastje opendoen, de begrenzer voor het openen verwijderen, de zijwanden knijpen en het handschoenenkastje verder openendoen, zit erachter een plug door te verwijderen waarmee je het filter kan vervangen.
    Let bij het vervangen goed op waar de richtingspijl  wijst,  ik heb er aan gedacht toen ik het oude filter haalde.
    Antwoorden
    • KIA Soul III (SK3) E-SOUL
      @Rollendewielen @werdesvajen Nov 04, 2022
      Lid
      dank voor de info
      Antwoorden
  • KIA Soul III (SK3) E-SOUL
    @Rollendewielen Nov 04, 2022
    Lid
    Door te kijken (dankzij YouTube) achter het handschoenen vak zelf gaan “experimenteren”  door begrenzer los te maken,
    daar na naar de scharnieren van het vak te zoeken de twee kunststof scharnierpennen er uitgehaald en de geleiderubbers in te drukken
    kwam ik bij het filter huis. deksel losklikken en voila daar is het filter, en inderdaad zoals @werdesvajen vermeld denk aan de richting van de pijl
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon