AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / MITSUBISHI / Ervaring met mitsubishi outlander problemen

Terug naar onderwerpen

Ervaring met mitsubishi outlander problemen
MITSUBISHI OUTLANDER I (CU_W)

  • MITSUBISHI | OUTLANDER I (CU_W)
    @sandervanhugenp May 12, 2021
    Lid
    Met mijn nieuwe Mitsubishi Outlander heb ik problemen die ik hier graag kwijt wil:
    Qua motor en techniek rijdt-ie zonder problemen. De navigatie is echter allesbehalve gebruikersvriendelijk. Hij is onlogisch en maakt irritante geluiden. De auto weigert op slot te gaan bij parkeren. Ik word gek van de geluiden: rammelend dasbhboard als je over hobbelige wegen rijdt. Ook het open dak heeft een rammelgeluid. De afwerking is ook met goedkoop plastic. Je hebt direct krassen op je dashboard en de portierpanelen. 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    12.05.21

    Recentste antwoord

    14.05.21

    Antwoorden

    1

    Weergaven

    1284

  • @dgeerman May 14, 2021
    Lid
    Graag wil ik waarschuwen voor falende pompverstuivers bij de Outlander. Ook worden er met enige regelmaat problemen gemeld zoals krakende cilinderkoppen. Met corrosie worden er tot nu toe geen problemen gemeld. Kijk bij aanschaf van een gebruikte wel uit: wagens met terrein-ervaring kunnen een beschadigd frame hebben, inclusief brandstoftank. De bodem is niet goed beschermd.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon