AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / MITSUBISHI / Statistieken over Mitsubishi Space Star problemen

Terug naar onderwerpen

Statistieken over Mitsubishi Space Star problemen
MITSUBISHI Space Star (DG_A)

  • MITSUBISHI | Space Star (DG_A)
    @molibrahim May 05, 2021
    Lid
    Dag autofans! Ik zou willen vragen aan bezitters van de Mitsubishi Space Star om hun ervaringen en desnoods klachten over dit merk te delen in dit forum. Het onderwerp van deze draad is dus:  Mitsubishi Space Star, problemen en beoordeling. Bedankt voor je bijdrage! 
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    05.05.21

    Recentste antwoord

    01.05.22

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    1436

  • MITSUBISHI | Lancer VIII Station wagon (CV_)
    @vanderwalolaf May 07, 2021
    Lid
    Na 30.000 km (3 jaar) waren de remblokken helemaal op. Daar was geen garantie voor, het scheen aan de rijstijl te liggen. Hoezo 5 jaar garantie? 
    Antwoorden
    • DACIA SANDERO 1.2 16V
      @user_946556 @vanderwalolaf May 01, 2022
      Lid
      is slijtage onderhevig net als banden  maar 30000 km en dan blokjes vervangen en klaar toch . 
      Antwoorden
  • @hugo62 May 10, 2021
    Lid
    Met het rijcomfort is niks mis, uitstekende wegligging. Ik heb hem nog maar net, dus met slijtage heb ik niet zoveel ervaring. Ik vind hem alleen niet zo zuinig, tenminste niet in vergelijking met mijn vorige auto. Die reed in het woon-werkverkeer 1 op 19. Dan valt de 1 op 12 van de Space Star tegen. 
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon