Terug naar onderwerpen

STARK remschijven reviews

  • @Appid Jun 24, 2020
    Lid

    Wat vinden jullie van de kwaliteit van deze fabrikant?

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    24.06.20

    Recentste antwoord

    11.08.20

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    871

  • @Whoures Jun 24, 2020
    Lid

    Ik heb STARK remschijven voor Passat B6 gekocht op advies van mijn vriend. Ik heb gewone geventileerde schijven genomen. Ze zagen er heel behoorlijk uit. Er zaten ook bevestigingsbouten in de set . Er waren geen problemen tijdens de installatie, ze pasten perfect. De eerste paar dagen was er klein ongemak tijdenshet gebruik (totdat ze wende). Later verdween dit gevoel. De auto remt perfect: de remblok sluit nauw aan op het hele oppervlak, zonder piepen. Ze worden niet te heet. Ik raad ze aan voor de mensen die geen extra geld willen betalen voor de originele schijven. Top kwaliteit voor een redelijke prijs.

    Antwoorden
  • MERCEDES-BENZ C-Klasse Sedan (W203) C 180 Kompressor (203.046)
    @user_4642 Aug 11, 2020
    Lid
    Ik heb aan de voorzijde geperforeerde 330mm schijven omdat mijn W203 voorzien is van code 949/950 (Sportpaket) en de schijven doen het goed in combinatie met Ridex remblokken voor en achter.
    Achterzijde heeft de auto 290mm remschijven.
    Vergeet niet de slijtageindicator mee te bestellen ,zit aan binnenkant van de rechter remklauw voor.
    Remblokken voorzijde doe ik 50K mee en achter 100K.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon