AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / SEAT / Seat Ibiza geluid bij ver insturen tot 60km/u

Terug naar onderwerpen

Seat Ibiza geluid bij ver insturen tot 60km/u
SEAT IBIZA V (KJ1)

  • @user_1523685 Apr 11, 2023
    Lid
    Bij mijn seat ibiza uit nov 2017 heb sinds 2020 last van een “kunk” geluid bij het ver insturen. In het begin alleen bij het wegrijden en wordt steeds erger en vaker(op gegeven moment ook bij hobbels). In 2021 wat aan laten doen bij de Seat dealer maar na het vervangen van een toplager/veerpoot lager was het niet opgelost. Daarna  hebben ze een lager vervangen. Toen was het probleem opgelost maar nu komt het langzaam weer terug. (Waarschijnlijk hebben ze ook een prop in mijn band gedaan)
    Iemand die mij een tip kan geven wat het probleem is want die dealer is er 2 weken mee bezig geweest en heb niet het idee dat ze het goed hebben opgelost.
    Zou dit nog onder de garantie kostenloos moeten worden opgelost door de dealer? Ik heb geen vertrouwen meer in die dealer maar wil ook niet opnieuw kosten moeten maken.
    Stefan
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    11.04.23

    Recentste antwoord

    11.04.23

    Antwoorden

    0

    Weergaven

    145

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon