Terug naar onderwerpen

Schokken bij gas geven MERCEDES-BENZ A-Klasse (W177)

MERCEDES-BENZ A-Klasse (W177) A 250 (177.046)
S. B.
06.09.2022 21:35
Lid
Ik heb een A klasse W177 maar ik merkt heel vaak als ik de gas los laat en weer optrek dan schokt soms is heel licht en soms is wat hard heb ik twee keer laten na kijk bij van mossel Mercedes en software van de automaatbak updates maar nog steeds schokt weer terug bij van mossel  2e keer hebben ze de software van de automaatbak op nieuw geïnstalleerd maar nog steeds schokt weet bij van Mossel Mercedes en nu zeggen dat het is een eigenschap A klasse W177 Is iemand ervaring met deze probleem en wat was de oplossing Ik vind dat een dure Mercedes dat zo rijdt minder vertrouw aan de kwaliteit van Mercedes

Aangemaakt op

06.09.22

Recentste antwoord

10.07.24

Antwoorden

2

Weergaven

1552

• A. L.
    07.07.2024 09:44
    Lid
    Heb ik ook. Heb de automaatbakolie laten vervangen bij flushed in woerden. Sindsdien weinig tot geen last van gehad. 
  • @Addem1982
    10.07.2024 12:43
    Lid
    Ik zou ook aanraden om niet alleen op de automaatbak te letten, maar ook op de werking van de motor; als er problemen met de werking van de motor zijn, is dan schokken ook mogelijk.
Autodoc CLUB App icon
Is het al tijd om onderdelen te vervangen? In onze app vind je nog betere aanbiedingen.
Scannen de QR-code AUTODOC CLUB-app
SCAN MIJ