Terug naar onderwerpen

Remmen restaureren
FIAT 124 Spider (124_)

  • FIAT 124 Spider (124_) 1800 Sport (CS1)
    @user_190037 Dec 16, 2020
    Lid
    Dag, ik ga trachten een oldtimer fiat spider te restaureren, te beginnen met de remmen.  Als ik ze uit elkaar haal vrees ik ze niet meer in elkaar te krijgen. Het lijkt niet moeilijk maar mijn ervaring is nul. Heeft iemand wat tips of duidelijke instructies/foto’ of nog beter een video?
    Gr. Harry
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    16.12.20

    Recentste antwoord

    18.12.20

    Antwoorden

    2

    Weergaven

    707

  • @ Itaing Dec 16, 2020
    Lid
    om het uit te voeren, moet het remsysteem bij de wielen volledig gedemonteerd worden tot het verwijderen van de remklauwen, en alle rubbers en onderdelen moeten gecheckt worden zodat ze intact en elastisch zijn, en ook de dikte van de remblokken en remschijven te meten als ze nog in orde zijn, en het is ook belangrijk om remslangen te checken, ze worden elke de 3-5 jaar vervangen.
    om niet in de war te raken, kan de foto helpen, bij elke demontage van het onderdeel kunt u een foto maken, hoe het ereuit zag toen het nog gemonteerd was.
    Antwoorden
    • FIAT 124 Spider (124_) 1800 Sport (CS1)
      @user_190037 @ Itaing Dec 18, 2020
      Lid
      Bedankt, hier heb ik iets aan.
      Mvrgr. Harry
      Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon