Lijst van citroĆ«n c4 picasso problemen CITROĆN C4 Grand Picasso I (UA_)

@rvandervelde
11.05.2021 13:31
Lid
Bij de CitroĆ«n C4 Picasso treden bepaalde problemen vaker op.Ā
Om een paar dingen te noemen:Ā
ā auto trekt naar rechtsĀ
ā bij 120 km/h begint het stuur te trillenĀ
ā loslatende binnenschermen van de voorste spatbordenĀ
ā hoes van de schakelpook laat los tijdens schakelenĀ
ā water dat binnendringt langs portieren en achterklepĀ
ā vibraties bij stationair draaienĀ Ā
ā handschoenenkastje gaat niet dichtĀ
Over het algemeen is men wel tevreden over de kwaliteit. Net zoals bij de Eend: je neemt een rammeltje gewoon voor lief. Wat denken jullie?
@silke7413.05.2021 13:02LidHallo,bedankt voor je lijstje. Dat trillen heb ik ook bij mijn Xsara Picasso. Daar had ik het spatbordenprobleem ook maar dan van achteren. Gerammel heb ik ook: in het dashboard en in een van de zetels. Wat leren we hieruit: begin niet al te snel aan een nieuw model. Wacht eerst tot de kinderziektes eruit zijn.- CITROĆN GRAND C4 SPACETOURER Van (3A_, 3E_) BlueHDi 130@user_101467516.06.2022 08:41LidIk heb over 2 jaar een c4 spacetourer gekocht , 113000 km gereden , geen enkel probleem ,juist 1 x lek .Wat je moet doen om van jullie gezaag af te geraken ?ga op tijd voor onderhoud gelijk het boekje het zegt .Kijk naar het programma ( pech onder de zon ) en wat zie je ,anwb , die zeggen , ja meneer of mevrouw , deze auto heeft geen onderhoud gekregen .De ene staat met vast gelopen rem , de andere geen ad blue , versleten bougie zodat hij op 3 cilinders draait enz .Kortom , ga op tijd naar de garage , en kost het jullie teveel , koop dan een fiets .