AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / TOYOTA / buitenspiegel bestuurderszijde vervangen

Terug naar onderwerpen

buitenspiegel bestuurderszijde vervangen
TOYOTA Yaris Hatchback (_P9_)

  • NISSAN Qashqai II (J11, J11_) 1.6 DIG-T
    @user_215885 Jan 16, 2021
    Lid
    Hoe vervang ik de buitenspiegel aan de bestuurderskant. Ik heb een nieuwe besteld, is niet duur. Ik dacht dat de stekker aan de buitenkant zat maar dat is niet zo, de spiegel die ik besteld heb is compleet inclusief een soort zij paneeltje. Dus spiegel van onder 3 boutjes losschroeven was te simpel gedacht. Het moet dus van binnenuit. Tja dan moet je weten hoe de binnenwandelen zonder koopt te maken los moeten.
    Ik vind geen handleiding en geen you tube filmpje, jullie zijn eigenlijke mijn voorlaatste optie. Laatste optie is garage, maar dat zou niet moeten kunnen voor een auto bouwjaar 2009. alvast bedankt voor jullie hulp
    Antwoorden

    Aangemaakt op

    16.01.21

    Recentste antwoord

    26.01.21

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    498

  • @Lieve1953 Jan 19, 2021
    Lid
    wat zijn de precieze autogegevens (merk, model,jaar, vermogen,inhoud enz.)?
    Antwoorden
  • NISSAN Qashqai II (J11, J11_) 1.6 DIG-T
    @user_215885 Jan 23, 2021
    Lid
    Toyota yaris 2009 
    [JV890B] TOYOTA Yaris 1.3 16V VVT-I 5DR. Grijs. Benzine. 4 Cil.inhoud: 1329cc. 101pk/74kw. 0 – 100: 11sec. Top: 175km/u. Turbo: JA. Leeg gew.: 1015kg. Import
    Antwoorden
  • @Cosper Jan 26, 2021
    Lid
    Eerst moet de decoratieve bekleding van binnenkant achter de spiegel of de deurbekleding verwijderd worden  om toegang van binnen te krijgen tot de spiegel.
    Daarna moet de elektrische connector worden losgekoppeld indien elektrisch, en vervolgens de bouten van de spiegelsteun losdraaien en demonteren. Na installatie van een nieuwe spiegel alles in omgekeerde volgorde te monteren. U moet de reparatie-instructies voor uw auto volgen.
    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon