AUTODOC FORUM / Autodiscussies per merk. / BMW / Probleem met luchtvering

Terug naar onderwerpen

Probleem met luchtvering
BMW

  • @Rogesslower Sep 21, 2020
    Lid

    Ik begrijp het niet, de auto zakt aan de ene kant, en dan aan de andere kant. Storings diagnose geeft geen resultaat, nu is de auto aan de ene kant gezakt, de compressor maakt lawaai, maar pomp niet aan de andere kant.

    Antwoorden

    Aangemaakt op

    21.09.20

    Recentste antwoord

    24.09.20

    Antwoorden

    3

    Weergaven

    1508

  • @norahmalik Sep 22, 2020
    Lid

    Ik had een soortgelijke situatie, ik heb er veel over gelezen. Er kunnen veel problemen zijn, mijn auto zakte aan de rechterkant omdat ik de accu heb verwijderd om op te laden. Zoals ze bij de service zeiden, mag dat niet, omdat er veel fouten uitkwamen. Er was een storing in het programma, de klep sloot niet volledig. We hebben de batterij opnieuw geprogrammeerd, alles begon te werken. Ik heb ook gehoord dat bij veel mensen gewoon een zekering blijft steken, hierdoor werkt de compressor niet correct. Het is beter om contact met een goede autoservice op te nemen om de oorzaak van het probleem te bepalen, omdat het systeem complex is. Misschien is de compressor gewoon verouderd.

    Antwoorden
  • @mirthe10 Sep 23, 2020
    Lid

    De compressor is verouderd

    Antwoorden
  • @bilalvanderven Sep 24, 2020
    Lid

    1. reparatie compressor in het geval als die van u defect is
    Of vervang de pakking van de pompzuiger
    2. het relais blijft steken, in de kofferbak in de zekeringenkast
    3. om een ​​diagnose te stellen, is het noodzakelijk om de veerpoten op te pompen en af ​​te dichten, als de auto de volgende dag niet zakt, ligy het probleem in het kleppenblok of de pomp. veerpoten kunnen bij de autoservice worden hersteld, waarschijnlijk zullen nieuwe kleppen moeten worden gekocht.
    4. de oorspronkelijke oorzaak van de meeste problemen met de veerpoten is een autoservice niet weet hoe ze met luchtvering moeten werken, u moet het contact aanzetten voordat u volledig uit de brug komt, zodat het oppompt en het rubber niet breekt wanneer u op de grond komt. Dit moet ook worden gecontroleerd

    Antwoorden

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen antwoorden

Installeer de AUTODOC CLUB-app

Uw persoonlijke uitgavenboekhouder, onderhoudstips, reminders over aanstaande afspraken en service-intervallen, instructies voor eigenhandige reparaties – allemaal op uw telefoon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scannen

Om de app te downloaden:

Autodoc CLUB App icon